17 Kasım 2010 Çarşamba

Söğütlüçeşme & Metrobüs Durağı Yapılırken (Eski ve Yeni Hali)

Söğütlüçeşme Metrobüs durağı yapılmadan önce o arazi yalnızca Belediye binasının yanından minibüs yoluna devam etmesi gerekenlerin yanlışlıkla girdiği bir yerdi. Bir de belki iyi bilenlerce Evlendirme Dairesi'nin içinden geçip, yine tren istasyonun da içinden geçip Şükrü Saraçoğlu'na veya Altıyol'a devam etmek isteyenlerin kestirme yol olarak kullandığı bir yerdi.

Benim için ise Hasapaşa'da oturan çocukların top oynayabileceği hiçbir yer olmadığından istasyon altında top oynamak üzere üstüne binlerce kez basılan asfalattan ibaretti. Birkaç yıl önce de hiçbir Allah kulunun aklına gelmezdi ki orası değişsin, herhangi bir şeye dönüşsün. Sanırdım ki ben ölene kadar o kadar ıssız, geceleri geçilmeye korkulan yer olacaktı. Bir metrobüs dediler, Söğütlüçeşme'ye geliyor dediler, vay efendim yıkıcaklar etrafı dediler. En sonunda geldiler bir sokak boyu yere kondurdular metrobüsü.

Şimdiki halini bilmeyen yok ama;


İşte bu halde olan istasyonun çok değil 1-2 yıl önceki halini bugünleri düşünerek fotoğraflamıştım :) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder